Välkommen tillbaka till Fabletics






Inte registrerat dig än? Kom igång
Glömt ditt lösenord?

Vecka 2:
Kropp & Själ
#21daysofme

Play Video

Kate delar hennes bästa mindfulness tips.

Running cooldown: 5-minute jog

Jag tror verkligen att desto mer vi är i fokus i oss själva, desto mer kan vi fokusera på saker runtomkring oss. Och, när vi är centrerade, är det lättare för oss att hålla våra löften.

Vikten av dagliga rutiner

Vi har samarbetat med grundaren av Happiness Planner, Mo Seetubtim, för att ge dig tips om din rutin.

"Du bestämmer över ditt sinne - ingen annan. Inse detta, och du kommer att hitta din inre styrka."

- Marcus Aurelius

"Vad du får från att uppnå dina mål är inte lika viktigt av vad du blir från att uppnå dina mål."

- Zig Ziglar

"Ett sinne som är utvidgat av nya erfarenheter kan inte gå tillbaks till gamla dimensioner."

- Oliver Wendell Holmes, Jr.

"En destination är inte en plats, utan ett nytt sätt att se på saker och ting."

- Henry Miller

"Dina förmågor och möjligheter i livet är inte begränsade av väggen du byggt upp."

- Mo Seetubtim

5 sätt "Lagom" kan balansera ditt liv

Running cooldown: 5-minute jog

Har du hört talas om den nya svenska livsstilen? Den är kallad "Lagom"- och den handlar om att balansera sitt liv. Vi har 5 sätt du kan balansera ditt liv på.

1. Lev ett mer hållbart liv
Att vara medveten om hur du lever ditt liv är ett sätt. Börja kolla på hur och vad du konsumerar, och börja återvinn.

2. En hälsosammare livsstil
En hälsosammare livsstil betyder en mer balanserad diet. Vi borde äta "inte för mycket, inte för lite"-- vi borde äta "Lagom".

3. Var snäll
Var medveten om hur du behandlar andra människor. Din familj, dina vänner, grannar, kollegor o.s.v.

4. Ta hand om dig själv
Ta tid för dig själv, spelar ingen roll om det bara är en 5 minuter lång nap, mys med hunden eller en löptur. Investera i dig själv.

5. Rensa i ditt liv
Gör dig av med negativa saker i ditt liv, och gör rum för positiva saker. Det kommer att hjälpa dig både fysiskt och psykiskt.

Dokumentera med Way of Gray

Running cooldown: 5-minute jog

Lär dig hur du etablerar en dokumenterande teknik med Way of Gray

  • Dokumenterande tillåter dig att känna dig tillfredställd med dig själv, att släppa negativa tankar och känslor, och känna kärlek istället.
  • Det ger dig en säker plats där du kan uttrycka dig själv utan rädsla för vad andra människor ska tycka och tänka.
  • Du kan använda ditt dokumenterande för att bli mer reflektiv och för att hitta ditt inre jag.
  • Tillåt dig själv att vara sårbar och äkta, och låt dig guidas genom vad som komma skall.
  • Hur din teknik än är, var konsekvent.

Jag försökte meditera en vecka och här är vad som hände...

Kates tips för en god natts sömn

Din 21- dagars: #21daysofme Fotoutmaning

Ladda ner vår fotoutmaning och gå med oss i #21daysofme resan!


Gå med i vår fotoutmaning för att vinna ett hälsopaket varje vecka värt 3000 k + ett stort pris; NYA LEGGINGS varje månad ett helt ÅR!

1. Gå med i vår dagliga fotoutmaning
2. Använd #21DaysOfMe
3. Vår veckovisa vinnare kommer att tillkännages på måndagar (15: e, 22: a & 29: e).

En ny outfit för en ny du

Redo för att göra en ändring?

Dela din framgång!

Loading...